Manila-PuertoPrincesa - Reisverslag uit Puerto Princesa, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu Manila-PuertoPrincesa - Reisverslag uit Puerto Princesa, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu

Manila-PuertoPrincesa

Door: Elyse

Blijf op de hoogte en volg Elyse

13 Januari 2017 | Filipijnen, Puerto Princesa

Olla!
Vandaag zijn we aangekomen in onze volgende bestemming, Puerto Princesa. Vanmorgen om 6.00 uur begon onze dag. Als eerst naar t vliegveld om vervolgens met de vlucht van 9.40 uur mee te gaan naar Puerto Princesa. Na een kleine vertraging kwamen we hier rond 11.30 uur aan.

We werden opgehaald door twee kennissen van Brian die ons vriendelijk verwelkomde met een schelpen ketting. Daarna werden we met een tuctuc naar het hotel gebracht voor een passende outfit en zijn we een hapje gaan eten bij een typisch Filipijn restaurant.

De rest van de dag zijn we door de twee kennissen van Brian meegenomen naar de crocodile farm, bakers hill en een shopping mall om wat groente en fruit in te slaan..

De crocodile farm was best bijzonder. Eerst zag je 5 maanden jonge krokodillen en daarna liep je via een loopbrug over 1 van de grootste krokodillen van de wereld...
Bakery hill is een grote tuin die goed onderhouden word en uitzicht heeft over het mooie binnenland van Palawan. Maar zoals de naam al zegt is hier ook een bakery waar je heerlijke lekkernijen kunt kopen, en wat we natuurlijk niet konden laten...

Na t bezoek aan bakery hill zijn we richting t hotel gegaan want we waren super moe en vielen tijdens de rit terug al in slaap. Alleen nog een snel bezoek aan de supermarket voor wat fruit en groente, en gelijk door.

Morgen weer een volle dag want we gaan de Honda bay eilanden bezoeken, zin in!!!

Lots of Love xxx

• 13 Januari 2017 - 20:24

Vera :

Wat een gezellige maar drukke dag zeg! Leuk dat er overal vrienden en kennissen zijn die jullie ophalen en meenemen naar leuke attracties
    Zo zie je nog eens wat

Tags: #Palawan