Spa day in Manila - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu Spa day in Manila - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu

Spa day in Manila

Door: Elyse

Blijf op de hoogte en volg Elyse

26 Januari 2017 | Filipijnen, Manilla

Ola!

We hebben lekker uitgeslapen vandaag en maken ons klaar om naar de mall te gaan waar de jongens naar de kapper gaan en Nikki en ik mani/pedicure gaan laten doen. Het is voor ons even zoeken maar uiteindelijk vinden we een salon.

Heel fijn, iemand die je voeten en handen masseert. Nieuw lakje op de nagels en het ziet er weer goed uit. Omdat we optijd klaar zijn gaan Nikki en ik ook nog naar de kapper om onze haren te laten knippen. Ik geniet echt van zo'n dagje tutten.

Na een paar uur meeten we de jongens weer en gaan we terug naar t appartement. Morgen vertrekken we naar Boracay dus we willen t niet te laat maken omdat we een vroege vlucht hebben. Met z'n vieren gaan we naar een mall waar Venetië is na gemaakt en spreken daar af met Junior en Carla ook de kleine Julia is mee met een yaya (nanny).

We vinden een leuk restaurantje aan t water en eten hier ons avondmaaltijd. Hierna wordt Julia naar huis gebracht en gaan wij een gokje wagen in een nieuw casino. John heeft geluk en hij trakteert ons op een drankje in een gezellige bar. De afspraak om optijd te gaan slapen kunnen we niet nakomen en na een super gezellig avond liggen we pas om 2.00 uur in ons bed...oh ohhh nog 4.15 uur tegaan voordat de wekker gaat!

Slaaplekker!

Lots of Love xxx