Laatste dagje Boracay - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu Laatste dagje Boracay - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Boracay

Door: Elyse

Blijf op de hoogte en volg Elyse

30 Januari 2017 | Filipijnen, Boracay Island

Onze laatste volle dag op Boracay is aangebroken. Het is een dag met prachtig weer. We doen rustig aan vandaag want met deze warmte kan t ook niet anders, de straaltjes lopen al over mijn rug.
We lopen naar t strand en relaxen daar in de zee en genieten van de zon, want over een paar dagen zijn we weer terug in t koude kikkerlandje...

Na een paar uur op t strand te hebben vertoefd gaan John en ik souvenir inkopen doen. We lopen alle kraampjes af en vinden hier en daar wat leuke spulletjes.
De inkopen zijn gedaan en we gaan terug richting het hotel.

Na lekker gedouched te hebben en mooie kleertjes hebben aangetrokken gaan we weer terug naar de boulevard om de zon in de zee te zien wegzakken. Nikki en Brian hebben een fles champagne mee genomen en die word op  t stand ontpopt!
Wat een fijne afsluiter hier op t strand van Boracay.

Ook gaan we nog een hapje eten bij Subo, een traditioneel Filipijns restaurant. Wanneer we het hoofdgerecht opgediend krijgen gaat de muziek aan en word er een traditionele Filipijnse dans gedanst. Na t eten lopen we terug over de boulevard naar t hotel en bereiden we ons al een beetje voor op onze reis terug naar Manila morgen middag.

Slaaplekker!

Lots of Love xxx