Manila - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu Manila - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu

Manila

Door: Elyse

Blijf op de hoogte en volg Elyse

12 Januari 2017 | Filipijnen, Manilla

Hoi hoi!!

We hebben vandaag een heerlijke dag gehad. Beetje uitslapen, wandelen naar Green Belt mall , lekker ontbijten/lunchen en vervolgens heb ik genoten van een medi/pedi en Nikki heeft haar wimper extentions laten zetten dus wij zijn er klaar voor laat de vakantie maar beginnen!! Maar niet zonder de mannen natuurlijk ;-) met een kleine vertraging van 1 uur zijn ze er dan eindelijk...

Snel hun spullen in t hotel gedropt en nog ff snel de stad in want morgen ochtend vroeg (6.00uur) moeten we alweer rchting t vliegveld om met de vlucht van 10.10 uur naar Puerto Princessa, Palawan te vliegen. Heerlijk vooruitzicht 10 dagen relaxen en mooie plekken bezoeken van t eiland. Hoop dan ook in t volgende verslag wat foto's te kunnen plaatsen.

Wij gaan nu een oogje dichtknijpen want over 5.5 uur moeten we richting het vliegveld...zin in!!

Lots of Love xxx

• 12 Januari 2017 - 18:12

Ella:

Lieve John en Elyse,

Heel veel plezier in Palawan, geniet er lekker van samen!
    Ik ga jullie zeker volgen en ben erg benieuwd naar de foto's :)

Liefs,
    Ella

Ps. Hier in Nederland wordt het volgende week -6 graden.

• 12 Januari 2017 - 21:54

Vera:

Jullie beginnen goed
    Fijne vlucht en veel plezier in Palawan