El Nido - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu El Nido - Reisverslag uit El Nido, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu

El Nido

Door: Elyse

Blijf op de hoogte en volg Elyse

16 Januari 2017 | Filipijnen, El Nido

Hey allemaal,

Vandaag zijn we aangekomen in El Nido. De omgeving onderweg was al adembenemend mooi. Nu zijn wij heel benieuwd geworden naar alles wat El Nido ons te bieden heeft. Het stukje El Nido waar wij verblijven is in het centrum, een lange weg met een paar zijstraten waar je restaurants en souvenir shops kunt vinden.

Je kunt merken dat het hier nog niet zo toeristisch is als op bijv. Boracay of Bali. Het is hier nog erg primitief wat goed is, alleen voor ons (mij) ff wennen... De hotelkamers waarin wij nu verblijven hebben een goed bed en de douche geef ik een 6 maar wat de natuur ons te bieden heeft is vele malen mooier! En aangezien we bijna niet in de hotelkamers aanwezig zijn maakt het dus ook niets uit.

We hebben vandaag door het kleine centrum van El Nido gelopen en hebben bij Mezzanine een hapje gegeten en geprofiteerd van de drankjes die ze te bieden hadden tijdens Happy Hour ;-) Nadat we klaar waren met eten, drinken en chillen zijn we richting het hotel gaan lopen. Maar omdat er alweer een paar uur voorbij waren gegaan na het eten bij Mezzanine hadden we toch een beetje trek gekregen en hebben we bij de Happy Hippo een super lekkere burger gehaald en onderweg richting het hotel opgegeten.

Het is nu 19.45 uur en ik ben super moe haha dus ga zo mijn bedje in. Onderaan dit verslag kan je de foto’s vinden die horen bij deze dag.
Morgen worden we om 8.30 uur opgehaald voor onze volgende tour. We gaan met een boot allerlei verschillende eilanden en lagoons bezoeken. We hebben er super veel zin in om nog meer mooie plekken van Palawan te gaan ontdekken.

Lots of Love xxx

Tags: #Elnido