Bataan - Reisverslag uit Orion, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu Bataan - Reisverslag uit Orion, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu

Bataan

Door: Elyse

Blijf op de hoogte en volg Elyse

23 Januari 2017 | Filipijnen, Orion

Dit is onze tweede dag in Bataan. We hebben lekker uitgeslapen en doen de ochtend rustig aan. De vorige dag hebben ze speciaal voor ons het zwembad laten vollopen en daar genieten we nu van, een frisse duik, Heerlijk!!

Er hangt de hele morgen al een donkere wolken partij boven ons en het begint te regenen. We besluiten om te gaan douchen en ons klaar te maken om met de tantes naar t centrum van palanga te gaan. Ongeveer een half uurtje rijden.

Eenmaal in t stadje aangekomen is het droog en half zonnig. We wandelen door t centrum en kopen wat goedkope handige spulletjes voor in de auto... Na al dat wandelen hebben we trek gekregen en kuya Reggie weet een goed plekje waar we wat kunnen eten en drinken, the Beanery. Je kunt dit tentje vergelijken met Starbucks alleen bij the Beanery hebben ze een super lekker chineese salade, jummie!!

Als iedereen uitgegeten en uitgedronken is gaan we weer naar huis. Voordat we naar huis gaan rijden we eerst nog langs de huizen van de familieleden die hier ook een mooi huis hebben staan. We lopen langs de rijstvelden en de grazende calabow's (soort koeien). De zon zakt verder weg achter de bergen en besluiten om naar huis te gaan.

Als we thuis komen  staat t avondeten al klaar,  rijst met vis. Simpel maar lekker! We chillen nog wat en plannen wat we de komende dagen gaan doen. Morgen gaan we terug naar Manila ongeveer 2,5 uur rijden van waar we nu zijn.

Lots of Love xxx

• 26 Januari 2017 - 17:10

Vera:

Hallo lieverds ik hoor het al. Het is lekker chillen en lekker eten en gezellig samen zijn. Ga zo door komen jullie goed uitgerust terug. Veel liefs Vera

Tags: #thebeanery