Rezien naar Boracay - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu Rezien naar Boracay - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu

Rezien naar Boracay

Door: Elyse

Blijf op de hoogte en volg Elyse

27 Januari 2017 | Filipijnen, Boracay Island

Goedemorgen..

Na een korte nachtrust gehad te hebben zijn we alweer onderweg. Ditmaal richting het vliegveld van Manila waar we vandaan vertrekken om naar Boracay te gaan. De vlucht vertrek om 9.05 uur. Deze tijd hebben we bewust gekozen om nog zo lang mogelijk van deze dag te kunnen genieten op Boracay.

Eenmaal op t vliegveld aangekomen blijkt dat onze vlucht omgeboekt is en pas om 11.00 uur vertrek. Beetje jammer dit maar goed, we worden naar de juiste terminal gebracht en daar krijgen we te horen dat we ook met de vlucht van 10.00 uur mee kunnen. Heel fijn!

Alle vier zijn we moe en proberen we een oogje dicht te knijpen tijdens de vlucht naar Boracay die ongeveer 1 uur duurt.
Vanaf t vliegveld moeten we nog met de boot naar het eiland gebracht worden, dit duurt 15 minuutjes. Op het eiland reizen we verder met een tricycle opweg naar t hotel.

We hebben een fijn hotel met een goed bed en een lekkere douche, soms kan je hier heel blij mee zijn...
We frissen ons op en gaan lopend over t strand het eiland verkennen. Na een paar uren gewandeld te hebben vinden we een gezellig restaurant en eten daar een hapje Nikki en ik gaan voor de kipsaté, lekker!

Na t eten zoeken we een leuk plekje waar we nog een drankje kunnen doen. We vind en leuke spot en nemen alle vier een cocktail. Omdat de dag vroeg was begonnen gaan we optijd naar t hotel toe voor een goede nachtrust. Voor morgen zijn er nog geen plannen gemaakt. We zien wel hoe de dag loopt, maar we hebben wel afgesproken de laatse dagen op Boracay te chillen. Kijken of t lukt haha.

Lots of Love xxx

Tags: #boracay