Chill dagje op Boracay - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu Chill dagje op Boracay - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Elyse Gonzales - WaarBenJij.nu

Chill dagje op Boracay

Door: Elyse

Blijf op de hoogte en volg Elyse

28 Januari 2017 | Filipijnen, Boracay Island

Morning!

John en ik worden rond 9.00 uur gewekt door het licht wat onze kamer binnen schijnt. We relaxen nog een beetje en maken ons klaar voor t ontbijt. Om 10.30 uur spreken we af met Brian en Nikki in de hotel lounge, hier eten we ons ontbijt.

Het is vandaag een mooie dag veel zon en weinig wolken. Rond een uurtje of 11 gaan we naar t strand en zoeken naar een plekje op t strand waar we de komende uren kunnen vertoeven. We vind een goed plekje met ligbedden en betalen de man 200 pessos (4euro) om 2 uurtjes te kunnen liggen.

Daarna wandelen we langs de restaurantjes en gaan bij ArmyNavy een hapje eten. Lekkere gerechten hebben ze op de kaart staan. John en ik delen een sandwich en een quesedilla. Na deze lunch gaan we opzoek naar iemand die ons een mooi bod kan geven voor een rond trip langs t eiland en parasailing.

Nadat we een eind gelopen hebben komt Brian een kennis tegen die een mooi prijsje voor ons kan regelen. Hier worden we gelukkig van! We lopen terug naar het hotel om te rusten en spreken 's avonds weer af om een hapje te gaan eten. Rond negenen bekijken we de menukaart van restaurant Epic en bestel ik een gezonde maaltijd, een omelet met groente en John besteld de tonijnsalade.

We genieten van ons eten en ineens gaan de lichten uit en de disco lichten aan. Het is bijna niet mogelijk om te kijken wat er op je bord ligt  en wordt t spannend wat we eten...
Als we onze maaltijd op hebben gaan we naar een andere tent opzoek voor ons toetje. We vinden café del sol en genieten daar van een taartje en een koffie/thee.

Je hebt hier zoveel livemuziek, super leuk! We besluiten dan ook op t strand nog een drankje te doen en te genieten van de liveband. Rond 12ven stoppen ze ermee en wij drinken onze drankjes op en lopen terug naar t hotel. We hebben een gezellige avond gehad en spreken  af dat we elkaar de volgende dag zien bij t ontbijt. Morgen gaan we met een zeilboot rond het eiland varen en parazeilen. Nu nog hopen op een mooie dag!

Lots of Love xxx